محمد رمضان ينفي تصريحات الفنانة سميرة عبد العزيز بخصوص سبه وشتمه لها :أنا عمري ما اتكلمت مع حد أكبر مني بالأسلوب ده

بعد ان اتهمته الممثلة المصرية القديرة سميرة عبد العزيز بشتمها وسبها بسبب رفضها العمل معه،قام الفنان المصري محمد رمضان، بنفي كل ادعاءات الفنانة المذكورة .

وشارك الفنان المصري محمد رمضان متابعيه مقطع فيديو عبر حسابه الخاص على موقع التواصل الاجتماعي “إنستغرام” ،علق عليه “حق الرد على كلام الاستاذة سميرة عبد العزيز مع كامل إحترامي وتقديري لها 🙏🏽 #محمد_رمضان #ثقة_في_الله_نجاح #ثابت”.



وجاء في تصريحات محمد رمضان : “الكلام ده محصلش ،وانا عمري ما اتكلمت مع حد أكبر مني بالأسلوب ده. وعمري ما كلمت حد أكبر مني بالطريقة اللي الأستاذة قالتها دي، وأني أكلمها وأقول أجرها كام وشحاتة، أنا عمري ما اتكلمت مع حد أكبر مني بالأسلوب ده، وعمري في حياتي ما اتكلمت في التفاصيل دي”.

وتابع محمد رمضان:” اأكثر شيء أسعدني قبل ما بيان التوضيح ده أن جمهوري مصدقش، دي أكتر حاجة بسطتني، ده توضيح، ومنتظر رأيكم في أغنية ثابت على اليوتيوب وكل المنصات السمعية، ثقة في الله نجاح دايما، وربنا يكفينا شر كل حاجة وحشة”.

يشار الى ان الممثلة المصرية القديرة سميرة عبد العزيز،خرجت بتصريح صحفي قبل ايام،كشفت فيه عن تعرضها للإهانة والسب والشتم طرف النجم محمد رمضان بعد رفضها دور والدته في أحد الأعمال الفنية التي قام ببطولته وقالت: “فضحني لما رفضت أعمل أمه، وفي ناس شتموني وأنا ما اتكلمتش، لكن هو قل أدبه وقالي يا شحاتة أنا باخد 20 مليون وإنتي بتاخدي 20 ألف جنيه”.

 

Voir cette publication sur Instagram

 

Une publication partagée par Mohamed Ramadan (@mohamedramadanws)




قد يعجبك ايضا
اترك تعليقا